به گزارش روابط عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه، محمدعلی صادقی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهینشهر و میمه، با حضور در دادگستری شهرستان، با علایی رئیس دادگستری و جدیدی دادستان شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، صادقی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از تعامل، همراهی و حمایتهای دستگاه قضایی در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی قدردانی کرد و بر تداوم همکاریهای مشترک در راستای حمایت از اقشار آسیبپذیر، ارتقای خدمات اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی تأکید نمود.
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نیز ضمن قدردانی از خدمات مجموعه بهزیستی، بر ضرورت استمرار همکاری و همافزایی میان دستگاه قضایی و بهزیستی در راستای حمایت از حقوق افراد آسیبپذیر و گسترش خدمات اجتماعی تأکید کردند.













نظر شما